21 Aralık 2010

Alerjisiz Tariflerimiz  

4 Yorum var

Öncelikle etkinliğe katılıp güzel tariflerini bloglarında yayınlayan tüm arkadaşlara teşekkür etmek istiyorum. Umarım bu güzel tarifler ile alerjen gıdalarda sorun yaşayan tüm annelere azda olsa yardımımız olur. Ayrıca tarifler için sizi uzun süre beklettim kusuruma bakmayın arkadaşlar ama teknoloji olaylarında bazen elinizden gelen birşey olmuyor.

Gelelim tariflerimize. Eger mail gönderdiğiniz halde listede tarifiniz yoksa lütfen bana hemen mail atın sizi eklerim. Tariflerin başlıkları ile birlikte linklerini vereceğim. Tariflere ulaşmak için sadece tarifin başlığına tıklamanız yeterli olucaktır.

Süt Ürünleri olmayan Tarifler

1-Hindistancevizli&Mandalinalı Kek
Bu güzel tarif Narince blogunun sabihi sevgili Necla'dan.

2-MUZLU PORTAKALLI MUFFINS
Tarifimiz Hafif Mutfak blogunun sahibi sevgili Nesrin'den.

3- Elmalı Kek Yagsız ve sütsüz hazırlanan cok hafif bir kek.

4- Vejeteryan Çikolatalı Pasta
Süt ürünü ve yumurta kullanılmadan hazırladığım çok lezzetli bir çikolatalı kek tarifim.

5- Vegan Kek
Bir vegan cikolatali kek tarifide sevgili LAMA'dan.

Çikolatasız Tarifler

1-Şekersiz&Çikolatasız Brownie
Çikolatasızda Brownie olurmu diyorsanız birde Nesrin'in tarifine göz atın derim.

Glütensiz Tarifler
Etkinliğe birbirinden güzel tarifler ile katılan Vildan'ın Glutensiz Mutfak bloğunu mutlaka inceleyin. Kendisi de bir Çölyak hastası ve blogunda bu konuda detaylı tüm bilgilere ulaşabilirsiniz. Çok Tesekkurler Vildan.

1-Susamlı Simit

2-Glutensiz Donut

3- GLUTENSİZ VE YUMURTASIZ AKITMA

4- GLUTENSİZ VE YUMURTASIZ TAVA EKMEĞİ

5-GLUTENSİZ DAMLA ÇIKOLATALI MUFFİN

6-GLUTENSİZ PEYNİRLİ SUCUKLU BÖREK

7-Princ Unlu Kek kakaolupasta blogunu sahibi sevgili Gökçe'nin bir tarifi.

8-Kahverengi Kurabiye Bu güzel tarifde Mine'den hem yumurtasız hemde sekersiz desem.

9-Bademli Dakuaz PastaSadece badem unu ıle hazırladığım bir pasta.

10-Unsuz Çikolatalı Pasta Sadece çikolata ile hazırladığım bir pasta.

11- Glütensiz Çikolatalı Kek Glütensiz un karışımı ile hazırladığım çikolatalı kek.

Yumurtasız Tarifler

1- Yumurtasız Elmalı&Yulaflı Kek

Tarif CafeDerin blogunun sahibi sevgili Zehra'dan. Blogunda alerjisiz tarifler ile ilgili ayrıca güzel bir yazı yayınlamış. Okumadan geçemeyin derim.

2- PRATİK ÇİKOLATALI MOUSSE
Sevgili Gökçe'de birbirinden güzel yumurtasız tarifleri ile etkinliğime katıldı. Saol arkadaşım.

3-Yumurtasız limonlu cheesecake

4-Yumurtasız Kek

5-yumurtasız çikolatalı puding

6-Kremalı Narlı Çikolatalı Kek

7- ISPANAKLI FIRILDAK / YUMURTASIZ-BAYATLAMAYAN POĞAÇA

8-Yumurtasız Çikolatalı Çerezli Bar

9-Cevizli Dügme Kurabiye

10-Yumurtasiz Krep
Yumurtasız krep olabileceğini düşünemezdim ama oluyormuş. Sevgili Rabiya'nın hazırladığı bu güzel krep iste kanıtı. Artık herkes krep yiyebilir.

Son olarak Sevgili Açalya kendi blogunda Alerji ile mücadele eden anneler için yabancı kaynaklarda yayınlanan tariflerin linklerini yayınlamış. Bir gözatmak isterseniz işte linki Hasta Cocuklara özel Tarifler

Ben alerjisiz tarifler yaptığımda mutlaka bu listeye eklemeye devam edeceğim. Eğer sizde isterseniz bana mail atmanız yeterli.

Sevgiyle Kalın

4 Yorum var: to “ Alerjisiz Tariflerimiz


  • 12/22/2010 1:44 ÖÖ  

    Merhabalar.
    Ben de tarif göndermiştim ama mailimi almadınız mı acaba?
    Sevgilerimle.


  • 12/22/2010 7:31 ÖÖ  

    Rabia , hemen ekledim listeye. Hatirlattigin icin tekrar tesekkur ederim.


  • 12/29/2010 3:10 ÖS  

    2 Ocak - 2 Subat tarihleri arasinda yapacagim ``Ben Buldum`` etkinligime davetlisiniz..

    Hepimiz mutfağımız da bir sürü tarif uretiyoruz. Bir etkinlik yapma fikri benim sürekli bir şeyler üretme isteğim ile başladı. Sizlerden de kendi tariflerinizi gondermenizi bekliyorum. Bol katilimli olur umuyorum.


  • 12/31/2010 8:09 ÖS  

    sevgili Alevcim, bu güzel, değişik ve faydalı etkinliği gerçekleştirdiğin için çok teşekkürler, harika bir arşiv olmuş...tüm katılan arkadasların tek tek ellerine emeklerine sağlık...pekmezle yapılan keke bayıldım, zamanla diğer tarifleri de tek tek incelemek isterim...ayrıca senin aşağıdaki pastan da harika görünüyor, ellerine sağlık.
    yeni yılda da saglık mutluluk ve nice güzellikler sizinle olsun...sevgiler

linkwithin

Related Posts with Thumbnails