21 Şubat 2011

5.yıldonumu ve Dora Pastası  

6 Yorum var


Geçen gün bir kurabiye tarifimi defterimde bulamayınca bloğuma baktım. Ne kadar uzun zamandır bşr yazı yazmadığımı fark ettim. Zaman ne çabuk geçmiş yine.. Oysa büyük bir istekler blog yazarlığına başlamıştım tam 5 yıl önce . Yazdıklarımı inceledim ve  yapmak isteyipte yapamadıklarımı düşündüm. Ne güzel hayallerim vardi blogumla ilgili  hala da içten içe var aslında. Kapatmak bir çözüm mü acaba  bu kadar emeğe ve hayallere.. Hala emin değilim...
İnşallah en kısa zamanda tekrar heyecanım geri gelir ve blogum için hayal ettiklerimi yapmaya başlarım. Bu ay benim blogumun yıldonumuymuş ve yeni farkına vardım. Yeni bir tarif vermek yerine 2 hafta önce kızımın doğumgünü için yaptığım ve yaparken büyük bir keyif aldığım pastayı paylaşmak istedim. 

Hepinize mutlu haftalar ...

6 Yorum var: to “ 5.yıldonumu ve Dora Pastası


  • 2/21/2011 10:34 ÖÖ  

    Sevgili arkadasim, öncelikle yavrunun dogum gününü kutluyor, saglikla, sihhatle, uzun bir ömür diliyorum... Ayrica da blogun icin daha coookk 5 yillara... Pasta harika olmus... ELlerine saglik... Bu tarz (yamuk) görünümlü pastayi ben de denemek istiyorum... Son derece hos ve enteresan bir görünüm... Sevgilerimle, afiyetler olsun...


  • 2/21/2011 4:56 ÖS  

    Sevgili Alev,
    Beş yıl önce ilk izlediğim bloglar arasındaydın. Hele o pasta süsleme tekniklerini kaç kez okuduğumu bilemezsin.Bu aralar sen de çok sık yazamıyorsun ama sayfanı güncellediğini gördüğünde hemen koşup geldim İyi ki de gelmişim bak.
    Güzeller güzeli prensesinin doğum gününü kaçıracakmışım yoksa.Dora'cığın doğum gününü kutlar sağlıkla, mutlulukla ve tüm sevdikleriyle kutlayacağı nice seneler dilerim.
    Sayfanın da yıldönümü kutlu ve uzun ömürlü olsun Alev.
    Sağlıklı ve güzel günler dilerim.
    Sevgi ve selamlar,


  • 2/21/2011 5:02 ÖS  

    Alevcigim, biz dostlarini birakip gidebilirmisin...yazik degilmi bu kadar emege...hadi gel...beklyoruz özlemle...bak ne güzel pastalar yapiyorsun da bizimle paylasmiyorsun, askolsun...sevgiler

    zehra


  • 2/22/2011 3:41 ÖS  

    Ellerine saglik Alev'cigim,

    Harik abir pasta olmus, ayrica dogum gunu kutlu olsun yavrunun. Cok selam ve sevgiler..


  • 4/26/2011 12:26 ÖS  

    Cok güzel bir pasta olmus. Cok degisik, yaratici. Böyle bir pasta yapabilen birinin blogu kesinlikle olmali. Devam etmelisiniz. Berlinden sevgiler...


  • 4/26/2011 3:03 ÖS  

    Arkadaslar hepinize tek tek teşekkür ederim. Sizin güzel mesajlarınızın desteği ile elimden geldiğince devam etmeye çalışacağım.

linkwithin

Related Posts with Thumbnails