17 Nisan 2013

Colette Peters ile Muhtesem dugun pastasi egitimi  

0 Yorum var




Nerelerdeyim, neler yapiyorum, neler yaptim... Ne kadar uzun zaman oldu yine yazmayali sayfama. Oysa ilk bu sayfalarda basladi benim kek maceralarim. En begendigim tarifleri paylastim, yuzyuze tanismasak bile  harika arkadaslar edindim. Bilmem artik beni hatirlayan kaldimi aranizda ama hala uzaklardayim ve hala severek kek ve pastalar yapiyorum :) 

Kek maceralarima ilk basladigimda herseyi kendi kendime internetten ve cok sevdigim kitaplarimdan ogrenmistim. Ama icimde hep unlu bir kek tasarimcisindan dersler almayi hayal ederdim. Gectigimiz 5 ay icersinde iste bu arzumuda gerceklestirebilme sansini elde ettim. Kaysie Lackey, Karen Portaleo ve Colette Peters. 3 harika egitmen 3 harika pasta tasarimi. Ogrenecek daha ne cok sey varmis meger. 

Iste bir Colette tasarimi olan ilk dugun pastam. 3 gunde ancak bitirebildigim inanilmaz detayli bir tasarim ve cok sey ogrendim. Tesekkurler Colette.

Karen Portaleo'nun egitimi yazisinda bulusmak uzere.

Hersey gonlunuzce olsun



linkwithin

Related Posts with Thumbnails