18 Şubat 2007

Hosgeldin Bebegim  

25 Yorum var


13 Subat, Sali aksami,
aileminizin yeni uyesi birtanecik minik kizimiz SELIN' imize kavustuk.

Canim prensesim iyiki dogdun, iyiki hayatimiza girdin.


25 Yorum var: to “ Hosgeldin Bebegim


  • 2/18/2007 6:15 ÖS  

    Bebeginiz hayirli olsun, size ve ailenize her iki cihanda hayirlar getirsin.

    Sevgiler, selamlar...
    Ayse Sule


  • 2/18/2007 8:03 ÖS  

    Simdi anlasildi ara vermelerin falan sebebi.. Ama ne guzel bir sebeb. Gozun aydin, Alev. Butun guzel dileklerimiz sizinle...


  • 2/18/2007 10:57 ÖS  

    Sevgili Alev
    Gecmisler olsun ve Allah anali babali buyutsun diyorum, Anne olmak ve annelik duygusu bambaska , ben de anneyim ve bilirim.. Tekrar tebrikler ediyorum, iyi gunlerde, saglikli bi sekilde buyutmenizi temenni ediyorum.
    Sevgilerimle,
    Tulin
    Ca,


  • 2/19/2007 2:41 ÖÖ  

    gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün :)


  • 2/19/2007 6:08 ÖÖ  

    selam alev! siteni hep takip ediyordum. ama ilk kez yorum yaziyorum. böyle mutlu bir haberde yazmamak olmaz, degil mi? ALLAH saglik sihhatle bebeginizi büyütmek nasip etsin! gelinliginide görürsünüz insallah :-)!! sevim


  • 2/19/2007 9:38 ÖÖ  

    Hayırlı olsun. Ne harika yaa...
    Çok mutlu oldum birden. Bir bebiş daha kavuştu anne ve babasına... Hayırlı olsun canım. Sağlıkla huzurla büyütün yavrunuzu. Neşeli, mutlu, sımsıcacık günler sizi bekliyor. Tabi endişeli günler de.
    Sevgilerimle...


  • 2/19/2007 10:31 ÖÖ  

    Epeydir uğramamıştım..Hoşgeldin SELİN bebek ..annen ve babanla mutlu büyü inşaallah .. gözünüz aydın..sevgiler..


  • 2/19/2007 11:01 ÖÖ  

    Tebrik ederim.. Uzun, sağlıklı ve mutlu bir ömrü olsun, analı babalı büyüsün inşallah


  • 2/19/2007 4:47 ÖS  

    sevgili alev,
    allah uzun ömürler versin minik seline. resim ve bildiriyi görünce cok duygulandim....benimde 2 yasinda dünyalar tatlisi bir kizim var.
    almanya'dan selamlar
    canan kufer


  • 2/20/2007 2:23 ÖÖ  

    Sevgili Alev,seni ve eşini kutluyor,bebeğe sağlıklı,mutlu bir yaşam diliyorum.
    Sevgiyle,nanelimon


  • 2/20/2007 3:33 ÖÖ  

    Merhaba Alev
    Benim de 13 subat 1994 dogumlu 13 yasinda Alara adli prensesim var allah anali babali büyütsün, Viyana dan Tuba


  • 2/20/2007 9:41 ÖÖ  

    Sevgili arkadaslar
    Bu guzel mesajlarinizla mutlulugumuzu paylastiginiz icin hepinize tek tek tesekkur ederim.


  • 2/21/2007 3:28 ÖS  

    Bebeğiniz mutlu,huzurlu,şanslı vede sağlıklı olsun inşallah.Allah sizi hep birlikte vede huzurlu tutsun.
    Hem şahane bir kova hemde bir prenses,birde uzak köşede anneciğinin yanıbaşında daha ne olsun.
    inşallah sizde sağlıklısınızdır,mutluluğunuz dahada pekişir.
    SEVGİLER


  • 2/22/2007 2:08 ÖÖ  

    Merhaba Alev gözünüz aydın. Selin bebek sağlıklı sıhhatli ve analı babalı büyüsün inşallah.

    Sevgilerimle.


  • 2/22/2007 3:10 ÖÖ  

    Allah analı babalı büyütsün, hep mutlu olsun inşallah, güle güle büyütün :) Kızınıza ve size sevgiler :)


  • 2/22/2007 4:37 ÖS  

    Sevgili Alev,
    Sizi acikcasi cok merak etmistik ama cok gzuel bir sebebiniz varmis. Allah anali babali buyutsun, hosgeldin Selin bebek.
    Sevgiler


  • 2/23/2007 3:38 ÖS  

    ahh, ne guzel bir haber bu:)) cok tebrik ederim, gule gule buyusun:)
    sevgiler


  • 2/23/2007 3:47 ÖS  

    Merhaba,
    Ben nefis ekmek kokusunu takip ederek sitesinize geldim.:)
    Ne mutlu sizde kızınızın doğumunu kutluyormuşsunuz.
    Hayırlı olsun. Allah analı babalı büyütsün.
    Şimdiden kolay gelsin. :)


  • 2/26/2007 6:28 ÖÖ  

    Hayırlı olsun Yüce Rabbim analı babalı büyütsün ismi gibi bir hayat sürsün


  • 2/26/2007 2:28 ÖS  

    Sevgili Alev
    bebeginiz cok şanslı olsun insallah. Tebrik ederim.
    sevgiler.


  • 3/03/2007 7:37 ÖS  

    Alev'ciğiim analı babalı sağlıklı uzuuun ömürlü yaşasın bebiş;)
    Aramıza hoşgeldi;)
    Sana da geçmiş olsun seni ve eşini tebrik ederim;)
    SEVGİYLE KAL...


  • 3/14/2007 11:24 ÖÖ  

    SELİN BEBEK UZUN ÖMÜRLÜ HAYIRLI UĞURLU VE BOL ŞANSLI OLSUN.TEBRİKLER


  • 3/24/2007 5:58 ÖÖ  

    Sevgili Alev allah analı babalı büyütsün gözünüz aydın Selin bebek ailenize şans getirsin...


  • 4/05/2007 9:39 ÖÖ  

    Allah anneli babalı büyütsün, şansı açık olsun.
    Sevgilerimle...


  • 4/21/2008 11:51 ÖÖ  

    merhaba alev :)

    değişik tatlı tarifleri ararken buldum siteni ve sanıyorum ahmet alp gülden'in eşisin. yanılıyorsam kusuruma bakma lütfen (ancak yanılmadığımı düşünüyorum boston, selin herşey uyuyor ) bende ahmet abimin kuzeni oluyorum yani dayısının kızı..
    tariflerini ve siteni çok beğendim
    görüşmek üzere
    sevgiler
    esra

linkwithin

Related Posts with Thumbnails