17 Şubat 2012

Prensesim 5 yasinda  

4 Yorum var

Zaman nasıl geçip gidiyor bilmiyorum ama çok hızlı gidiyor benim için. Minik prensesimi kucağıma aldığım günü sanki dün gibi hatırlıyorum ama şu hale bakınki 5 yıl geçmiş.

Pasta sevdamı ilk kızıma yaptığım pasta ile hayata geçirmiştim. Kızımın dogum gunu pastaları hep çok özel oldu benim için. Herseferinde kendimi geliştirebileceğim farklı tasarımları hatta zorlayıcı tasarımları seçmeye çalıştım. Bu pastasıda beni hakikaten zorlayan bir pasta oldu ama sonuncunda kızımın gözlerindeki mutluluk herseydi.

Selin bu yılki pastasını detaylarını çok önceden anlatmaya başladı. Kule evi olucak, Rapunzel kuleden
bakacak , mutlaka prens olucak hatta kötü cadı da. Saçları kuleden taaa aşağı sarkacak Maxımus da olsa harika olur.  Hatta pasta eflatun, pembe ve sarı olsun.  Kızımın bu yılki hayal ettiği pasta buydu.

Pastayı yapmaya tam 1 hafta önceden başladım. Ama en zoru kızımdan saklamak oldu. Figürleri ben sadece şeker hamuru kullanarak yapıyorum içine gumpaste koymuyorum. Çocuklar tadını daha çok seviyor. Kuruması için 2-3 gün yetiyor. Çatısı bir hayli el oyalıyor bilginiz olsun. Ama benim gibi çatıyı yapma işini eşinize devrederseniz daha kolay olucaktır inanın :) 

Maximus filmde benim en sevdiğim karakterdi. Köpek gibi davranan hatta oturan bir at. Fakat benim zavallı Maximus'um anne nin telaşına gelerek pastada yerini ne yazık ki alamadı. Evde dolapta bizim dönüşümüzü bekledi :) Pastasını istediği gibi bir katı eflatun diğer katı sarı vanilyalı kek yaptım. Pembe olarakda çilek püresi ile pasta kremasından yaptım.  

Doğumgünü yaklaştıkça "Anne pastamı yaptınmı" diye sordu. Bende herseferinde canım çok işim vardı mutlaka yapıcam merak etme diye geçiştirdim. Dogumgününden bir gün önce hala ortada pasta olmayınca dayanamadı sordu yine. Çok yorgunum istediklerini yetiştiremeyeceğim galiba deyince canım benim ne dese. "Bari sadece bir kek olsun üstünde küçücük Rapunzel olsun annecim". Birtanem kıyamadı bana tüm detaylardan vazgeçti.  Pastasını gördüğünde yüzünün aldığı ifadeyi size anlatmam imkansız. Bu işte tüm yorgunluğa bedeldi. 

Doğum gününde pastayı mum üflenene kadar küçük parmaklardan korumak bir hayli zor oldu :)



Benim diğer pasta mecaralarıma Onebitesweet Facebook sayfamdan ulaşabilirsiniz.





4 Yorum var: to “ Prensesim 5 yasinda


  • 2/17/2012 1:40 ÖS  

    Prensesin dogumgünü kutlu olsun. Simdiye kadar gördügüm en güzel pastalardan biri olmus, tebrik ederim.


  • 2/19/2012 3:10 ÖS  

    nasıl bir marifet sizinkisi....muhteşem olmuşş..
    mutlu yıllar prenses......


  • 2/20/2012 7:24 ÖÖ  

    Hayran kaldım :)) bakıyorum... seyrediyorum ..şahane olmuş tebrik ediyorum.. ellerinize sağlık..İzmirden sevgiler..


  • 2/22/2012 1:09 ÖS  

    Bu güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

linkwithin

Related Posts with Thumbnails