03 Kasım 2008

Hoşgeldin miniğim  

6 Yorum var

İşte uzun zamandır suskunluğumun sebebi...
10 Ekim 2008 , mübarek Cuma akşamı ailemize katılan minik kızımın hoşgeldin kurabiyeleri..

Şeker hamuru ile ilgili hiçbir tecrübem olmadığı için sevgili Ayşe'nin Şeker Hamuru-YE etkinliğine katılmayı düşünmüyordum. Fakat hem ailemizın yeni üyesinin haberini vermek hemde ilk seker hamurlu kurabiyemi yapmak için iyi bir zamanlama diye düşündüm. Tabii diğer tecrübeli arkadaşların yanında benim daha çokkkk fırın ekmek yemem lazım biliyorum ama benim için çok eğlenceli bir çalışma oldu.

Bende bu zevkli uğraşı daha iyi öğrenmek istiyorum ama Boston'da ne yazıkki bu konuda henüz bir kurs bulabilmiş değilim. inanılmaz değilmi, üniversiteler şehrinde seker hamuru pasta yapımı öğreten bir kurs bulamıyorum .neyse bu harika etkinlik için Ayşe'cim çok teşekkürler ve sana simdiden kolay gelsin.

6 Yorum var: to “ Hoşgeldin miniğim


  • 11/04/2008 8:49 ÖÖ  

    Berin'e ben ve Zeynep ablasi :) da hosgeldin diyor!
    Mutlu,saglikli bir bebek ve hayirli bir evlat olmasini diliyorum
    Boston'a sevgiler


  • 11/04/2008 11:09 ÖÖ  

    Alevciğim...artık nerelerdesin diye yazmak üzere sayfana geldim ve iyiki de gelmişim.Bir sesini tekrar duymuş olma iki o harika haberi almiş olmak beni çoook mutlu etti inan.Gözümüz aydın ve allah sağlıklı,bereketli bir ömür nasip etsin minik kızımıza...Bu arada kurabiyeler hiç te ilk tecrübeyle yapılmış gibi durmuyor,başlangıç olarak harika olmuşlar.Çok düzgün ve renkler harika.Bu konuda yardıma ihtiyacın olursa seve seve yardımcı olmak isterim.Sevgilerimle

    zehra


  • 11/05/2008 11:19 ÖÖ  

    Alevcim hayirli olsun! Minik kizini saglikla mutlulukla büyütmek kısmet olsun..Seninle yeni tanıştığımız zamanlardı sanırım o zamanda ilk bebişini kucağına almıştın, ucak maceranizi hatirliyorum ama yanlisimda olmasin sasirip karistirmista olabilirim. Yavrularini öpüp kokluyor bu minik kubişlerden de birer tane alıyorum..:P

    Etkinliğe katılmana da çok çok sevindim, özellikle ilk deneyiminin boylesi guzel olmasi harika, ellerine emeklerine sağlık canım..
    sevgilerimle


  • 11/05/2008 4:20 ÖS  

    Sevgi, güven ve sevincin bol olduğu bir dünyada büyüsün minik cimcime!


  • 11/06/2008 9:08 ÖÖ  

    Merhaba, bende kısmetse Mart ayında ikinci çocuğumu kucağıma alıcam ve benimde muhtemelen aynı şey başıma gelecek. Böyle mutluluklar için bir süre ara vermemizi herkes hoş karşılar bebeğinize ve ailenize sağlıklı, uzun, mutlu bir ömür dilerim. Ayrıca ilk çalışma için bence çok başarılı, ben çok beğendim
    Sevgiler Uğur


  • 11/06/2008 3:01 ÖS  

    Merhaba
    Öncelikle bebeğinize allah uzun ve sağlık lı,mutlu ömürler versin.Ben de sizinle ilk tanışanlardanım.Ayşe yaman'ın sayfasına bakarken uzak köşe adı hoşuma gitti.Bebek çoraplarınızı çok beğendim.Ellerinize sağlık
    Sevgilerimle

linkwithin

Related Posts with Thumbnails