24 Şubat 2006

Havuçlu ve Haşhaşlı Ekmek  

2 Yorum var


Sabah kahvaltıları haricinde ekmek yemeği çok sevmiyorum. Fakat evde kendi ekmeğinizi yapınca artık bu alışkanlıklarınızda değişiyor. Özelikle mis gibi kokusu bütün eve yayıldığında dayanılması gerçekten çok zor oluyor.

Bu ekmeği geçen haftasonu yapmıştım.Fotoğrafını çok iyi çekemediğim için buraya yazmak konusunda kararsızdım. Fakat çok lezzetli ve çıtır çıtır bir ekmek olduğu için eklemeye karar verdim. Eğer ekmek makinanız yoksa elinizde yoğurarak da yapabilirsiniz.

Malzemeler

  • 1/2 bardak süt
  • 2/3 bardak rendelenmiş havuç
  • 1 yemek kaşığı margarin
  • 3/4 çay kaşığı tuz
  • 1+1/3 bardak kepekli un
  • 2/3 bardak un
  • 2 çay kaşığı kahverengi şeker
  • 1+1/2 çay kaşığı aktif kuru maya
  • 1 çay kaşığı haşhaş tohumu

Hazırlanması

  1. Tüm malzemeleri sırasıyla ekmek makinasına koyun.
  2. Makinanın ayarını, Normal /beyaz ekmek olarak ayarlayın.

Afiyet olsun

(Tarif , breadworld sitesinden alınmıştır.)

2 Yorum var: to “ Havuçlu ve Haşhaşlı Ekmek


  • 2/25/2006 3:36 ÖS  

    Siteniz hayirli olsun, ben de link listeme ekledim sizi. Ekmek cok hos, deneyecegim..
    Sevgiler..


  • 2/25/2006 4:25 ÖS  

    Tesekkurler Hanife. Lezzetli bir ekmek, begeniceginize inaniyorum.
    Sevgiler

linkwithin

Related Posts with Thumbnails