08 Kasım 2012

29 Ekim Pastam  

4 Yorum var

Cok uzun zaman olmuş yazmayalı. Eskisi gibi yeni tarifler deneyemediğim için yazacak birseyler bulmak zor. Bu aralar sadece pasta yapıyorum ve fazla vakit kalmıyor yeni tariflere. Bu pastayıda  hem Kurban bayramı hemde 29 Ekım kutlamaları için düzenlenen bir yemek için yapmıştım. Ama yayınlamak bile nerdeyse 2 haftayı aldı. Pastada Türkiyeyi simgelediğini düşündüğüm bazı unsurları kullandım. Üst kattaki çini motifi ve Ataturk elle boyama. 89 yazısını mozik gibi yapmaya calıştım ve minik minik fondant parçalarını kesip birleştirdim.Alt kısımda kekin on ve yan kısmına kadar uzanan siluet siyah seker hamurunu keserek oluşturdum. Türkiye'nin tamamını anlatmam imkansız olduğu için sadece bazı şehirlerimizin simgelerini birleştirmeye çalıştım. Boğaz köprüsü, Camiler, peri bacaları, semazen ve balonlar gibi. Uzun bir çalışmaydı ama değdi. Siz nedersiniz. 


Yaptığım kek resimlerinin tamamını burada yayınlayamıyorum ama eğer yaptıklarımı takip etmek isterseniz Facebook adresime beklerim. 

Herkese güzel haftalar


4 Yorum var: to “ 29 Ekim Pastam


  • 11/08/2012 7:00 ÖS  

    Daha guzel anlatilamazdi , ellerinize. Ve emeginize saglik :)


  • 11/22/2012 9:53 ÖÖ  

    merhaba önümüzdeki ay kızımın doğum günü olduğu için nasıl pasta yapabilirim sorusunu int bulmaya çalışıyordum ki karşıma siz çıktınız.inanılmaz güzel bir pasta olmuş, çok anlamlı gerçekten işin açıkcası yemesem sadece seyretsem denebilecek güzellikte bi pasta ellerinize sağlık....


  • 12/10/2012 7:31 ÖS  

    cok tesekkur ederim Muge, Pastalarimin hepsini burada yayinlamiyorum. Eger takip etmek istersen facebook sayfamdan hepsine ulasabilirsin.

    http://www.facebook.com/pages/One-Bite-Sweet-Custom-Cakes-Goodies/124272530939561


  • 2/13/2013 1:53 ÖS  

    Alevcigim, cok uzun zaman oldu gercekten, bende sana ugramayali. Ama pastaya ba-yil-dim...ne zamandir cini desenini düsünür dururum patada...harika bir tasarim ve emek.Ellerine saglik ve sevgilerimle

    zehra

linkwithin

Related Posts with Thumbnails